Thursday 9 August 2012

July 2012

dh lama rsnyer x menulis di muka surat ini.. ehehe.. july 2012 sekejap je ms berlalu.. tup tup dh nk hjng thn.. tup tup dh puasa.. aku rs br je aku berpuasa last year dgn perut memboyot.. thn ni dah slim smul dah.. hehheh.. miqa pn dh 6 bulan.. mmg btl2 kjap lh ms berlalu.. lg 2 weeks dh raya.. thn ni beraya bertiga.. weehuuuu hepinyer.. xsbr nk tgg si kecik ini berjln.. skrg ni pn ble ltk dlm walker dia dah pandai gerak kan kaki dia sendiri.. cpt2 jln ye syg.. mummy n daddy x ley tgg dah ni.. sepanjang july ni mcm2 peristiwa berlaku.. ada yg sedih n da yg gembira.. semoga dugaan yg ditempuhi akn dpt djlnkn dgn tenang n bahagia... ceeewaaahhh.. spjg bln pose ni byk undangan berbuka yg aku dpt.. tp aku mls nk gie.. so aku decide mn yg penting je aku gie n yg plg penting tmpt tu ok bersih n mknan sedp.. hahha,. xley nk pos pic mkn tghri2 ni... hukhukguj,.. so lyn je lag pic miqa yw.. smuamyer berlaku bln jily 2012...

No comments:

Post a Comment